اتحادیه انقلابی کردستان
Revolutionary Union of Kurdistan
یکشنبه 15 مهر 1403

       

پیام تبریک کاکی روستم الماسی رهبر اتحادیە انقلابیون کوردستان بەمناسبت فرا رسیدن نوروز ٢٧٢٣

پیام تبریک کاکی روستم الماسی رهبر اتحادیە انقلابیون کوردستان بەمناسبت فرا رسیدن  نوروز ٢٧٢٣
کاکی رستم الماسی

نوروز إژیان و ژینا بر همه کسانیکه نوروز را گرامی می دارند، پیروز باد

 بهار هر سال کورد و کوردستان یاد آور نسل کشی ملت ما در حلبچه، سقز، زرده و گردان شوان است. در نسلی کشی که برای جنایتکاران مهم نبود، آن کوردها که قتل عام می شود سنی، شعیه، یارسانی یا بی دین هستند. آنها فقط چون کورد بودند، باید به قتل می رسیدند. هنوز خیلی از زوایه های این جنایت پنهان است. نه جامعه جهانی و نه دولت حریم و دولت عراق تا امروز بصورت جدی حاضر نیستند این نسل کشی را که توسط رژیم بعث عراق و رژیم جمهوری اسلامی اتفاق افتاده و در زیر خروارها خاک پنهان مانده است بیرون بکشند. هنوز هیچ کس نمی داند که چرا در یک دادگاه بین الملی این جنایت و دست اندرکاران آنها محاکمه نشده اند

چه کسانی غیر نیروهای نظامی ارتش بعث عراق در این نسل کشی نقش داشته است. نقش رژیم اسلامی  و سایر نیروها  در این جنایت ها چه بوده است  و اگر نقشی داشته اند در چه حدی بوده است.

 ما ملت کورد در طول زمان که ساکن زاگرس و  کوههای سربلند  آن بوده ایم  یاد گرفته ایم ضربه ای که ما را نابود نکند ما را قوی خواهد کرد و در نهایت کوردستان از ان مردم کورد و به دست آنان آباد خواهد شد.

در حالی کە ملت کورد در کوردستان پایەهای رژیم اسلامی ایران  را با قدرت و توان شگرف خود در چند ماه گذشته بە لرزە در آوردە و ملت کورد با هر لهجە و مذهب و تفکر سیاسی و ایدئولوژیک و تفاوت نگاە و خوانش در رۆژهەڵات کوردستان، از استقلال طلب و فدرالیست و کنفدرالیسم خواە و غیرە را در کنار هم و در یک صف قرار دادە است، با احترام و تفاهم در رزم رهائی هستند و جهان و منطقە را وادار بە تحسین نمودە است. تحسینی کە از عمق و توانایهای فرهنگی و فکری این ملت حکایت می‌کند. دشمنان در فکر تفرقه در بین ما هستند.

ما نوروز امسال را نوروز اتحاد بین تمام ملت کرد از ماکو تا مهران و از کرمانج خراسان تا کرج و تهران و از بختیاری  تا خرم اباد جشن خواهیم گرفت و برای نابودی آخرین پایه های استبداد حاکم در ایران با رمز ژینا رمز پیروزی است پیش خواهیم رفت

زنده باد کورد و کورستان

پیروز نوروز باستانی یاد آور پیروزی کاوه آهنگر بر ضحاک زمان.


1 ساڵ و 6 مانگ و 16 ڕۆژ و 17 کاتژمێر و 14 خوله‌ک له‌مه‌وپێش‌

ده‌رباره‌ی ئێمه به کورتی


لێره‌‌‌ ده‌‌‌رباره‌‌‌ی خۆتان بنووسن به کورتی

په‌یوه‌ندی


ناوه‌‌‌ندی ڕاگه‌‌‌یاندنی یه‌‌‌کێتی شۆڕشگێرانی کوردستان
[email protected]

تۆڕە کۆمەڵایەتیەکان


1- لینکی فه‌‌‌یسبووک
٢/ لینکی یوتوب

٣/ لینکی تویته‌‌‌ر