اتحادیه انقلابی کردستان
Revolutionary Union of Kurdistan
یکشنبه 15 مهر 1403

       

پیام رهبر شهید زنده کاکی رستم الماسی به رهبر زندانی

پیام رهبر شهید زنده کاکی رستم الماسی به رهبر زندانی
کاکی رستم الماسی

در بیست و چهارمین سالگرد توطئه بین المللیØ›

٢٤سال پیش در یک توطئه بین المللی با حضور ده ها کشور علیه رهبر مبارز آزادی بخش در باکور کوردستان عبدالله اوجالان در ١٥/٠ ٢/١٩٩٩ در حالی که  عبدالله اوجالان در تداروک رفتن به هلند بود توسط چندین جاسوس دستگیر شد. ١٦/٠ ٢/١٩٩٩ به زندان جزیره امرالی منتقل شد. این توطئه بین المللی و اشغالگران غربی و شرقی با دستگیری عبدالله اوجالان به اوج وحشی گری خود رسیدند.

از زمان عهدنامه لوزان در سال ١٩٢٣، مردم کرد در طول صد سال مبارزه خود هرگز این قرارداد شیطانی را نپذیرفتند و همواره در تلاش بوده اند تا شرایطی برای مبارزه مشترک و سازماندهی ملی ایجاد کنند.

نگرانی از قدرت های اشغالگر و نظام سرمایه داری جهانی. برای رسیدن به هدف خود که نابودی مردم و نهضت آزادی خواهی بود، توطئه بین المللی را کاشتند. اما نقطه اوج این سیاست توطئه علیه جنبش آزادیبخش کوردستان در باکورکوردستان بود تسلیم کردن عبدالله اوجالان رهبر پارتی کارگران کردستان به رژیم ترکیه است.
٢٤سال است که بزرگترین و تاریخی ترین مقاومت در برابر این توطئه در امرالی با دستگیری عبدالله اوجالان ادامه دارد.
من این توطئه را محکوم می کنم، ادامه توطئه آنها با تشدید آزار و اذیت در امرالی برای شکستن اراده مردم کرد در باکور کوردستان و با اشغال روژاوای کوردستان،خیال خام است چونکه جنبش آزادیبخش، توده‌‌‌ها و گریلاهای پارت کارگران کردستان (پ‌ک‌ک) در خط مقدم این مقاومت قرار دارند و داستان‌های تاریخی زیادی خلق کرده‌‌‌اند، هنوز قندیل در یک مقاومت بزرگ هستند.
من از همه احزاب و سازمان های سیاسی می خواهم که با روحیه وحدت ملی برای شکست توطئه اشغالگران و پایان دادن به اشغالگری در کوردستان و و آزادی عبدالله اوجالان تلاش کنند


1 ساڵ و 7 مانگ و 17 ڕۆژ و 17 کاتژمێر و 42 خوله‌ک له‌مه‌وپێش‌

ده‌رباره‌ی ئێمه به کورتی


لێره‌‌‌ ده‌‌‌رباره‌‌‌ی خۆتان بنووسن به کورتی

په‌یوه‌ندی


ناوه‌‌‌ندی ڕاگه‌‌‌یاندنی یه‌‌‌کێتی شۆڕشگێرانی کوردستان
[email protected]

تۆڕە کۆمەڵایەتیەکان


1- لینکی فه‌‌‌یسبووک
٢/ لینکی یوتوب

٣/ لینکی تویته‌‌‌ر