اتحادیه انقلابی کردستان
Revolutionary Union of Kurdistan
یکشنبه 15 مهر 1403

       

تشکیل جبهه روژهلات کوردستان

تشکیل جبهه روژهلات کوردستان
یەکێتی شۆڕشگێڕانی کوردستان ڕێکخراوی یاری کورد

در شرایطی تاریخی امروز تشکیل جبهه روژهلات کوردستان از نان شب برای مردم روژهلات، احزاب، سازمانهای سیاسی و مدنی واجب تر است

در حالی که انقلاب ژینا با رمز ژن، ژیان و آزادی بیش از چهار ماه است که با قدرت تمام به پیش می رود و در این انقلاب بزرگ که زنان کرد پیشتاز آن هستند جهان را فرا گرفته است هوشیاری سازمانها و احزاب کوردستانی را لازم و ضروری می دانیم.
ما سازمان اتحادیە انقلابیون کوردستان و سازمان یاری کورد با توجه این شرایط تاریخی لازم دانستیم این مورد را خدمت همه دلسوزان روژهلات اعلام کنیم.
١ـ وضع کنونی ایران و بخصوص کوردستان روژهلات آبستنی حوداثی بزرگی است و هر لحظە امکان دارد کە قدرت های جهانی با الترناتیو سازی دروغین، همانند انکه در سال 57 انجام دادند، حال که انقلاب ژینا باعث شده است که اکثریت مردم ایران از رژیم جمهوری اسلامی عبور کنند، شرایط را به نفع خود تغیر و بار دیگر رنج های بیش از چهل و چهار سال مبارزه مردم و پیشمرگان کورد را پیمال نمایند. در چنین شرایطی باید تمام سازمان و گروهای سیاسی کردستانی خود را برای هر تغییری در ساختار سیاسی ایران و کوردستان آماده و داری سازماندهی مشخص برای آن باشند. در غیر این مانند گدشته در مقابل یک عمل انجام شده قرار خواهند گرفت.
٢ـ شرایط اقتصادی امروز ایران و کوردستان، فقر، بیکاری ، فساد افسار گسیخته، تورم اقتصادی، مشکلات منطقەی و خارجی، رژیم جمهوری اسلامی را بە سوی پرتگاهی ناکجا آباد سوق دادە است، دیر یا زود این این رژیم ضد انسانی و بچه کش توسط بازوان پر توان زنان و جوانان در کف خیابان در سراسر ایران درهم خواهد شکست.
ما سازمان اتحادیە انقلابیون کوردستان و سازمان یاری کورد از تمام سازمان و احزاب کوردستانی با گرایش و تفکرات مختلف سیاسی و فکری که برای آنها منافع ملی کوردستان روژهلات در صدر خواسته های آنها است، انتظار داریم کە در چنین موقعییتی دست در دست هم برای یک جبهه روژهلات محور تلاش نمایند زیرا تشکیل چنین جبهه ای در این شرایط که جناح های راست سیاسی طرفدار برگشت سلطنت پهلوی در ایران و قتل عام کنندگان پیشوا و رهبران جمهوری کوردستان خود را اماده کرده اند که با کمک میدیای کشورهای دیگر بار دیگر به شیوه ای مرموز بر مردم و ملت های تحت ستم ایران حکومت کنند. به آنها جرعت این عرض اندام را ندهیم و صدای کوردستانی را برای ایرانی اباد دمکراتیک و حق تعین سرنوشت که به نفع مردم روژهلات کوردستان با رای و نظر آنها باشد به پیش ببریم .
به نظر ما جبهه روژهلات کوردستان تنها باید یک پیش شرط داشته باشد و ان هم اعتقاد به ایرانی چند ملیتی و حق تعین سرنوشت باشد.تمام اعضای این جبهه بصورت واحد و یک پارچه در قالب احزاب و سازمانها برای یک روژهلات قوی در آینده ایران چند ملیتی تلاش نمائیم و به هیچ عنوان حاظر نخواهیم شد در یک ایران که بر طبل مرگزگرایی می کوبد و ملت های دیگر را سعی می کند همانند گذشته به حاشیه براند با تمام قوا مخالفت کنیم. این مخالفت نباید برای فردا گذشت، تازه امروز هم دیر است.
بژی کورد و کوردستان در سراسر ایران از کرمانچ خراسان، تا لک مازندانی و قزوینی، کورد و لور تهرانی و کرجی تا استهای بزرگ کوردستانی از ماکو تا مهران
بژی انقلاب ژن ژیان آزادی
سازمان اتحادیە انقلابیون کوردستان و سازمان یاریکورد


1 ساڵ و 8 مانگ و 10 کاتژمێر و 44 خوله‌ک له‌مه‌وپێش‌

ده‌رباره‌ی ئێمه به کورتی


لێره‌‌‌ ده‌‌‌رباره‌‌‌ی خۆتان بنووسن به کورتی

په‌یوه‌ندی


ناوه‌‌‌ندی ڕاگه‌‌‌یاندنی یه‌‌‌کێتی شۆڕشگێرانی کوردستان
[email protected]

تۆڕە کۆمەڵایەتیەکان


1- لینکی فه‌‌‌یسبووک
٢/ لینکی یوتوب

٣/ لینکی تویته‌‌‌ر