اتحادیه انقلابی کردستان
Revolutionary Union of Kurdistan
یکشنبه 15 مهر 1403

       

مردمی تنبل و رعیت صفت.

مردمی تنبل و رعیت صفت.
منوچهر پیرمرادی

محکوم به تکرار تاریخند.

در بهبوهه ی قرار گرفتن سپاه پاسداران در لیست ترور توسط اتحادیه اروپا، انتظار می‌رفت، شعله‌‌‌های انقلاب مجددا روشن شود اما مردم ایران بین دوگانگی جمهوری اسلامی وسلطنت گیرکردند و بین این دو ماندن و نمیتوانند یا نمی‌خواهند گزینه دیگری انتخاب کنند.
دلیل اصلی این مسئله هم نبود رسانه آزاد و مستقل است که به مردم آگاهی بدون قصد و غرض بدهد و هدفی پشت پرده نداشته باشد. وقتی عده ای منابعشان صدا و سیما و عده ای دیگر بی بی سی، من و تو و.... باشد انتظار ی بیش نیست، فضای مجازی نیز که کاملا تکلیفش معلومه. مردم ایران هم ذاتا تنبل و رعیت صفت و دنبال چیزی نمی‌روند و دوست دارند همه چیز آماده در اختیارشان گذاشته شود.
در نتیجه اطلاعاتی از تاریخ معاصر خود ندارند و اگر هم دارند منابع تحریف، جعل شده و تصفیه شده را مطالعه می‌کنند. با در نظر گرفتن موارد فوق و همچنین غرور همه چیز دانی و خودبرتر بینی ایرانی و مقاومت در برابر فهمیدن واقعیت و حقیقت باعث نبود آگاهی و بینش سیاسی در جامعه می‌شود و به راحتی می‌توان بر روی افکار این ملت موج سواری کرد. مردمی که وقایع دوران مشروطه، کودتای 1299، جنگ جهانی اول و دوم، کودتای 28 مرداد، انقلاب 57 را فراموش کردند یا نمی‌دانند، یا غلط می‌دانند و یا نمی‌خواهند بدانند، محکوم به تکرار تاریخند.


1 ساڵ و 8 مانگ و 12 ڕۆژ و 14 کاتژمێر و 32 خوله‌ک له‌مه‌وپێش‌

ده‌رباره‌ی ئێمه به کورتی


لێره‌‌‌ ده‌‌‌رباره‌‌‌ی خۆتان بنووسن به کورتی

په‌یوه‌ندی


ناوه‌‌‌ندی ڕاگه‌‌‌یاندنی یه‌‌‌کێتی شۆڕشگێرانی کوردستان
[email protected]

تۆڕە کۆمەڵایەتیەکان


1- لینکی فه‌‌‌یسبووک
٢/ لینکی یوتوب

٣/ لینکی تویته‌‌‌ر