اتحادیه انقلابی کردستان
Revolutionary Union of Kurdistan
یکشنبه 15 مهر 1403

       

درک ماهیت ملت بودن

درک ماهیت ملت بودن
منوچهر پیرمرادی

درک ماهیت ملت بودن

برخی از افراد بدلیل عدم درک صحیح از حقیقت و بر طبق گرای فکری که از سوی هویت باخته های روشنفکرنما به آنان سرایت کرده ، خواستن و توانستن را در افکارخود نفی کرده و معتقد هستند مبارزه با چند دشمن ممکن نیست. قبل از هر چیز باید درک کنیم که این قبیل تصورات کاملا تحمیل شده از سوی اشغالگران هستند و بنوعی برای خلع سلاح روانی در جهت مانع شدن از اتحاد و مبارزه ملی کورد برای کسب استقلال هستند. ایران و ترکیه که هر دو برای تضعیف و نابودی کورد بطور مستمر با یکدیگر همکاریهای مختلف دارند، و راه برون رفت از ستم فزاینده تحت سلطه اینها اتحاد و مبارزه ملیست ، بشرط آن که ماهیت ملت بودن را درک کنیم و از تزریقات هویت زدای اجانب پاک شویم.
اغلب کسانی بر ناتوانی در مبارزات ملی اشاره دارند که تحت تاثیر تبلیغات برده ساز ایرانی قرار گرفته اند. چنانچه شخصی در قالب روشنفکر ، اندیشمند و متنفذ بر خلاف منافع و حقوق ملی کورد ، ملتمان را از هم تفکیک کند ، قطعا در مسیر پروسه های استعماری عمل میکند و هر نوع کنش آن مخالف با اتحاد ملی کورد خواهد بود و در جایگاه دشمن قرار خواهد گرفت. هیچ شخص و جناحی چنین حقی را ندارد که ملتمان را در لفظ و بیان تفکیک و تجزیه کند و مطابق با خواست اشغالگران هویتهای جعل و کذب به آنان نسبت دهد. برای تفهیم ساده تر از درک ملت واحد کورد که هیچ مرز جعلی و حکومت بیگانه ای نمیتواند آن را با تزریق مداوم هویتهای دروغین و فنس و دیوارکشی مانع و منکر شود ، کورد در هر سو از مرزهای جعلی با یکدیگر روابط خونی دارند. بنابراین مبارزه ملی کورد به قصد آزادی  نمیتواند با اهداف و مقاصد اشغالگران در یک پکیج گنجانده شود.
افراد همسو با سیستم حاکم ایرانی در واقع در آزادی فریب کورد از رانت دولتی برای منافع شخصیشان بهره میبرند
آنها مطیع اوامر اشغالگران هستند
و آن اشخاصی که در مسیر بیداری و رهایی و پیشرفت کورد گام برداشته اند ، توسط سیستم استعماری و کورد ستیز ایرانی حذف و ترور شده اند. ما ملتی با پیشینه تاریخی مستقل و مشخص هستیم که هرگز هویتی جز کورد و کوردستانی نداشتیم
علاوه بر ما در ساختار سیاسی تحمیل شده ایرانی ملتهای دیگری هستند که خواستار رهایی و استقلال ملی خویش اند.
اشغالگران راه گریزی از عزم راسخ ملل برای کسب استقلال ندارند
خواه ناخواه جنگی داخلی ، ایران را فراخواهد گرفت و از هم خواهد پاشید
در این باره ملتهایی میتوانند به حق ملی خود دست بیابند که از شعور ملی منطبق بر هویت حقیقیشان برخوردار بوده باشند و دارای هدف واحدی به نام آزادی و استقلال باشند
رابطه ما با ایران چیزی نیست جز رابطه زندانی با زندان ، مانند مقتول و قاتل ، مظلوم و ظالم و در تعریف کلی استعمارگر و مستعمره است.
منوچهر پیرمرادی


1 ساڵ و 8 مانگ و 29 ڕۆژ و 15 کاتژمێر و 19 خوله‌ک له‌مه‌وپێش‌

ده‌رباره‌ی ئێمه به کورتی


لێره‌‌‌ ده‌‌‌رباره‌‌‌ی خۆتان بنووسن به کورتی

په‌یوه‌ندی


ناوه‌‌‌ندی ڕاگه‌‌‌یاندنی یه‌‌‌کێتی شۆڕشگێرانی کوردستان
[email protected]

تۆڕە کۆمەڵایەتیەکان


1- لینکی فه‌‌‌یسبووک
٢/ لینکی یوتوب

٣/ لینکی تویته‌‌‌ر