اتحادیه انقلابی کردستان
Revolutionary Union of Kurdistan
یکشنبه 15 مهر 1403

       

اگر بنشینیم درباره انقلاب بنویسیم یا حرف بزنیم، هر گز انقلاب افریدە نمیشود.

اگر بنشینیم درباره انقلاب بنویسیم یا حرف بزنیم، هر گز انقلاب افریدە نمیشود.
منصور طە

شما یک انقلابی را می کشید، اما انقلاب ادامه دارد. شما می توانید یک مبارز آزادی را زندانی کنید، اما ازادی زندان نمیتوانید بکنید

 

باید اشاره کنم که انقلاب به ندرت به وجود می آید، چیزی که طبیعت می خواهد و می آفریند و راهی جادویی برای حل وضعیتی است که مردم می خواهند از ظلم فرار کنند. در طول تاریخ، همواره دوره‌‌‌هایی از رهبری ترسناک، ظالمانه و آدم‌کش بوده است که مدت‌ها قدرت خود را از دست نداده‌‌‌اند، اما پس از مدتی این دوره‌‌‌ها می‌گذرد و فرو می‌ریزد و دوره‌‌‌هایی از شفقت و رشد جایگزین آن‌ها می‌شود. سقوط همه امپراتوری های ستمگر دستاورد انقلاب مسلحانه بوده است.

مرحله شفقت و توسعه را ذکر کردم، این مرحله از انقلاب خیابانی در کردستان شرقی و ایران مطالبات متفاوتی دارد، مشکل آنها فقط حجاب و رقصیدن است که اعتراض آنها با هر تغییر قانونی در چارچوب این رژیم حل می شود. اما مشکل ملت کرد یک مشکل جغرافیایی و ملی است که راه حل آن آزادی و حاکمیت ملت است.

وقتی پاسخ به هر خواسته ای از قبیل خودمختاری، فدرالیسم و ​​حقوق ملی در چارچوب کشور دستور جهاد، نسل کشی و ترور رهبران ما بوده است و هیچ راهی برای معاملە با حاکمیت یک رژیم باقی نمانده است.

 

آنچه باید درباره یک انقلاب موفق بدانیم

 

هیچ انقلابی بدون رهبری هرگز موفق نبوده است یا رهبران با ظهور انقلاب ها خلق می شوند یا رهبران خالق انقلابن..

 

همیشه یک سازمان دهنده یا سازمانی پشت آن است. هرگز فکر نکنید که یک اتفاق عجیب می تواند به پایان یک ضلم و شغالگری سرزمینی ی منجر شود، و دولت ملی از ملیتهای اشغال شدە بدنیا بیایند. هر انقلاب موفقی یک برنامه ریز خلاق دارد. بیشتر آنها از قبل برنامه ریزی شده اند، در حالی که برخی از برنامه ریزان هوشمند به سرعت به شکایات در دسترس عموم پاسخ می دهند. پس اگر بنشینید درباره انقلاب بنویسید یا صحبت کنید. هرگز اتفاق نمی افتد. صدها حادثه رخ داده که بی نتیجه مانده است، زیرا برنامه ای برای انقلاب وجود ندارد.

انقلاب مانند هر رویداد دیگری است و اگر شروع شود بدون برنامه ریز رویداد نمی تواند اتفاق بیفتد و به موفقیت برسد

 

بدون استراتژی و برنامه ریزی، انقلابی رخ نخواهد داد. اینجا و آنجا قیام خواهد شد، اما انقلاب نخواهد شد.

 

یک انقلاب موفق مستلزم یک هدف شایسته، هدف نهایی انقلاب است.

  این که آیا جامعه شما نیاز به اصلاح کامل دارد یا فقط به چند قانون تحمیل شده اینجا و آنجا، بر خلاف میل مردم ایران و ملت های تحت سلطه، هدف نهایی کاملا٠‹ نامشخص است نه ملت ها و نه رهبری انقلاب خیابانی و نه خود و اهداف آن. ناشناخته هستند.

 

قرن بیستم است. امروز عصر رسانه های اجتماعی، تماشای مردم، حساسیت اجتماعی، صداقت و بسیاری دیگر از محاسبات و فرصت های سیاسی بین المللی است. انقلاب موفق شما به هشتگ ها، سازمانهای ترح شعار، کمیته های کاریکاتور و هر مکانیسم خلاقانه ای که فکرش را بکنید نیاز دارد. شما هرگز نمی توانید بدون آنها زندگی کنید. اینقدر سرکش باشید و آنها همراه خواهند بود. حتی نوع انقلابی که شما درگیر آن هستید نیز در معرض نوآوری است. ممکن است این آغاز یک انقلاب الکترونیکی باشد، همه اینها امروز ضروری است، اما نه احزابی کە ادعای ملی گرای میکنند و نه پیشمرگه به ​​عنوان یک فرد در کوردستان شرق همه کارهای خود را در رسانه های اجتماعی منتشر نمی کنند کە هیچ نقشی درا افریدن ان و نە تنها کار یک مبارز است.

وقتی از رهبر انقلاب صحبت می کنم، منظورم جنگ با تفنگ، مبارزه چریکی، انتقام و بیرون راندن دشمن است.


1 ساڵ و 9 مانگ و 9 ڕۆژ و 19 کاتژمێر و 25 خوله‌ک له‌مه‌وپێش‌

ده‌رباره‌ی ئێمه به کورتی


لێره‌‌‌ ده‌‌‌رباره‌‌‌ی خۆتان بنووسن به کورتی

په‌یوه‌ندی


ناوه‌‌‌ندی ڕاگه‌‌‌یاندنی یه‌‌‌کێتی شۆڕشگێرانی کوردستان
[email protected]

تۆڕە کۆمەڵایەتیەکان


1- لینکی فه‌‌‌یسبووک
٢/ لینکی یوتوب

٣/ لینکی تویته‌‌‌ر