اتحادیه انقلابی کردستان
Revolutionary Union of Kurdistan
یکشنبه 15 مهر 1403

       

استقلال تنها راە نجات کورد و کوردستان

استقلال تنها راە نجات کورد و کوردستان
منوچهر پیرمرادی

استقلال تنها راە نجات کورد و کوردستان

انفال، زندان، تبعید، تبعیض، اعدام، شیمیایی، کشتار جمعی، تیرباران، نسل کشی، کولبری.
هر کدام از این لغات خود کتابیست به درازای تاریخ برای ملت کورد در حکومت جعلی و اشغالگر ایران.
زبان و قلم قاصر از بیان و نوشتن این همه ظلم در حق ملتیست که در این کشور حتی به عنوان شهروند درجه سه نیز محسوب نمی شود. ملتی که تاریخ گواه قدمت تمدن، رشادت، غیرت و جوانمردی آن در تمامی ادوار است. در چهار دهه اخیر که جمهوری آخوندی سکان این کشور جعلی را بدست گرفته است، روزی نبوده که جان بیگناه یک کورد به عناوین مختلف گرفته نشود. وهر گاه اعتراضی بوده با انگ تجزیه طلبی افکار عمومی را منحرف و به جنایات خود جامه ی عمل پوشانده اند.اما نمیدانند که این آنها هستند که سرزمین کوردستان را غصب کرده و همانند زالو خون ملت کورد را می‌مکند، اگر دفاع از حق و حقوق قانونی معنای تجزیه طلبی دارد با افتخار اعلام می‌کنم که من یک تجزیه طلب هستم. در سرزمینی که بیش از هفتاد درصد اعدام‌ها سهم من کورد است، در سرزمینی که ملتم را از ترس اتحاد و استقلال در چهار گوشه ی کشور پراکنده کرده اند، در سرزمینی که در دوران جنگ تنها بمباران‌های شیمیایی سهم ملت کورد بوده، در سرزمینی که بعد از انقلاب کثیف اسلامی کشتار و تیرباران جمعی ملت کورد جزئی از کارهای زوزانه به شمار می‌رفت،در سرزمینی که فرزند کوردستان به خاطر تدریس زبان کوردی باید جوانیش را در زندان سپری کند نمی‌توان گفت که سرزمین من است.
با کشتن هر یک از فرزندان کوردستان صدها پیشمرگه متولد خواهند شد. جدیدترین بهانه حجاب ژینا امینی بود، گیسوانش که به گفته شماها جلادان اشغالگر پایه های اسلامتان را به لرزه درآورده بود، این شمایید که هنوز خصلت حیوانی در وجودتان موج می‌زند و گیسوان زنان باعث تحریکتان می‌شود، وگرنه گیسوی زنان در فرهنگ کوردی قداست دارد و به آن سوگند یاد می‌کنند.
نمی‌دانستید که کشتن دختر کوردستان چه پیامدهایی برایتان دارد، که نام او رمز شورش خلق کورد برای سرنگونی شما و بازپس‌گیری سرزمین اشغال شده شان می‌شود.
اما دیگر سکوت جایز نیست و مطمئنا٠‹ ساکت نخواهیم نشست تا تشکیل دولت مستقل و سرزمینی مستقل.
بژی کورد
بژی کوردستان.


1 ساڵ و 10 مانگ و 5 ڕۆژ و 14 کاتژمێر و 19 خوله‌ک له‌مه‌وپێش‌

ده‌رباره‌ی ئێمه به کورتی


لێره‌‌‌ ده‌‌‌رباره‌‌‌ی خۆتان بنووسن به کورتی

په‌یوه‌ندی


ناوه‌‌‌ندی ڕاگه‌‌‌یاندنی یه‌‌‌کێتی شۆڕشگێرانی کوردستان
[email protected]

تۆڕە کۆمەڵایەتیەکان


1- لینکی فه‌‌‌یسبووک
٢/ لینکی یوتوب

٣/ لینکی تویته‌‌‌ر