اتحادیه انقلابی کردستان
Revolutionary Union of Kurdistan
یکشنبه 15 مهر 1403

       

پیام نوروزیە کاکی روستم الماسی ر‌هبر اتحادیە انقلابیون کوردستان

پیام نوروزیە کاکی روستم الماسی ر‌هبر اتحادیە انقلابیون کوردستان
کاکی رستم الماسی

آغاز سال 1403 را به همه‌ی هموطنان عزیز‌ در تمامی اقصی نقاط کشور از کوردستان تا سیستان و بلوچستان، از آذربایجان تا به بوشهر ، از خوزستان تا خراسان و گیلان و مازندران و به تمامی ملتهایی که در سراسر جهان نوروز جشن می‌گیرند، بەویژه ملت کورد که همیشه بهاری خونین را توسط دیکتاتورهای حاکم در چهار بخش کوردستان در مقاطع مختلف تاریخ داشته اند، تبریك می‌گویم.
سال نو بر زنان قهرمان، ژیناهای مبارز در هر کوی و برزن، بر پیشمرگان، زندانیان سیاسی در بند، به خانواده سربلند شهیدان و دادخواهان  و یاران مبارز که در سراسر ایران و جهان در طول سال گذشته از خود مایه گذاشتند و رژیم را در همه جا رسوا نمودند، مبارک باد. 
جنبش ژینا نشان داد که این انقلاب متوقف نخواهد شد و تا سرنگونی رژیم به پیش خواهد رفت و بهار واقعی را برای مردم ما به ارمغان خواهد آورد.
سالی که گذشت رژیم ولایت فقیه،  با شكنجه و كشتار و اعدام جوانان مبارز تلاش نمود که نیروی مبارز در خیابان را مغلوب نماید. اما در گوشه و کنار این مرز و بوم بخصوص در کوردستان" از ماکو تا مهران" رژیم نتوانست در برابر شور و میل مردم ایران برای كسب آزادی، خط ارتجاعی خود را به پیش ببرد و در این راه  شكست خورده‌ است. همین نیروی عظیم مردمی در اعتصابات مختلف  رژیم اسلامی را بی‌ثبات کرد. این نیرو در آینده ای نزدیک در کف خیابان رژیم را  سرنگون خواهد کرد.
سال گذشته رژیم جمهوری اسلامی تا توانستند بر اعدامها و دستگیری‌ها افزودند، صدها نفر را زیر حكم اعدام نگه داشتند. تلاش نمود که با هر وسیله ای حجاب اجباری که بیش از چهار ده در خیابانهای شهرها بر زنان تحمیل نموده است حاکم کند. اما با دستان توانای زنان قهرمان این بار هم  شکست بزرگی متحمل شد. خیابانهای شهرها پر از زنان و دخترانی است که با حجاب اختیاری خیابانها را در تسخیر دارند. رژیم از هیچ شقاوتی برای سرکوب آزادی های فردی و اجتماعی فروگذار نكردند. اما این شقاوتها نشان از روسیاهی استبداد دینی/ شیعی  است و نشانه ضعف و ترس و فلاكت حاکمان بر ایران از ژیناهای وطن است.
در اینجا جا دارد از مردم ایران بخصوص زنان و دختران كه تسلیم نشدند و در سال گذشته با اعتصاب و تحصن و تظاهرات، بار دیگر  بر نفی تمامیت این رژیم، تأكید كردند، دستمریزاد گفت.
اگر چه رژیم ضد شادی تلاش نمود که در همه شهرها جشن چهارشنبه سوری را با فرستادن نیروهای امنیتی به خیابان ممنوع کند. اما در چهارشنبه سوری امسال در سراسر ایران بخصوص در هر جا که کورد و کوردستانی بود از پیر و جوان، زن و مرد با برپایی آتش چهارشنبه سوری و با موی های پریشان بر باد دختران آزادی بار دیگر به حاکمان ایران پیام دادن که دیگر ایران جای برای دیکتاتوری دینی آنها نیست.
از جانب خودم دست تک تک آنهایی که در طول این سال حتی یک قدم برای آزادی برداشته اند را می بوسیم و برای ما کمال افتخار است که کوردستانی مبارز و مترقی را در جشن های امسال چهارشنبه سوری مشاهد نمودیم.
نوروزتان پیروز و هر روزتان نوروز باد 
به امید پیروز خلقهای ایران بر اهریمن مذهبی ولایت فقیه در ایران

6 مانگ و 16 ڕۆژ و 11 کاتژمێر و 57 خوله‌ک له‌مه‌وپێش‌

ده‌رباره‌ی ئێمه به کورتی


لێره‌‌‌ ده‌‌‌رباره‌‌‌ی خۆتان بنووسن به کورتی

په‌یوه‌ندی


ناوه‌‌‌ندی ڕاگه‌‌‌یاندنی یه‌‌‌کێتی شۆڕشگێرانی کوردستان
[email protected]

تۆڕە کۆمەڵایەتیەکان


1- لینکی فه‌‌‌یسبووک
٢/ لینکی یوتوب

٣/ لینکی تویته‌‌‌ر