اتحادیه انقلابی کردستان
Revolutionary Union of Kurdistan
یکشنبه 15 مهر 1403

       

تحریم فعال این دوره از انتصابات مجلس موجبات رفتن رژیم بسوی سقوط

تحریم فعال این دوره از انتصابات مجلس موجبات رفتن رژیم بسوی سقوط
کاکی رستم الماسی

دوازدهمین دوره‌‌ی انتخابات مجلس رژیم که همان انتصاباتی فرمایشی است_ در وضعیتی برگزار می‌شود، اکثریت مردم ایران در جریان انقلاب" ژن، ژیان، آزادی" همچون رفراندومی در این انقلاب، نه بزرگی به رژیم استبدادی ولایت فقیه در ایران گفتند.
 در حالی نمایش انتخاباتی یا بهتر بگوییم انتصابات_ کە قصد از آن بیعت با خامنه‌ای برگزار می‌شود که وضعیت معیشتی مردم در بدترین شرایط تاریخی این سرزمین قرار دارد. 
این انتصابات دیگر خبری از بازی بین بد و بدتر در آن وجود ندارد. اکنون تمامی مردم به حق و درخور از واژه‌ی"انتصابات" بجای انتخابات را بکار می‌برند. در واقع این انتصابات را نمایشی فرمایشی آنهم در بین سران دزد و فاسد و قاتلان خرد و درشت نام نهاده‌اند.
در شهر و روستاها انگیزه‌ی مشارکت عمومی در این نمایش انتخاباتی بشدت کاهش یافته‌است. تا جایی که حتی جریان‌های اصلاح‌طلب نیز اینبار از ادامه‌ی شرکت در آن مأیوس و منصرف و اعلام نموده‌اند؛ در انتصابات شرکت نخواهند کرد!
ما مردمان ایران به ویژه ملت کورد باید با سیاست تحریم فعال این انتصابات رژیم با نرفتن به خیابانها و بست نشستن در خانه‌ها، بایسته است تا سیاست شکست‌خورده "مشارکت و حضور در صحنه‌ی انتخاباتی " در هر حالت و به هر قیمتی، استراتژی رژیم در طول بیش از چهار دهه را به بن بست برسانیم.
 بدین نحو رژیم را در پیش چشم و افکار عمومی جهانیان نه تنها رسواتر بلکه بیش از گذشته، رژیم را به نقطه‌ی سقوط در پرتگاه هدایت نمائیم.
 با بایکوت و عدم مشارکت در این انتصابات، هرچه بیشتر عدم داشتن پایگاه اجتماعی و مشروعیت رژیم را اثبات و بقاء رژیم را که با توسل به زور و قتل‌وعام در قدرت باقی مانده است را به جهانیان معرفی می‌کند.
ما بعنوان اتحادیه‌ی انقلابیون کوردستان از  ملت شریف و آزمند کورد در سراسر ایران تقاضامندیم، روز جمعه بعنوان تکلیفی وجدانی در برابر خون شهیدان کوردستان الخصوص شهیدان انقلاب ژینا، نه تنها به پای صندوقهای این انتصابات نروید بلکه در خانه بمانید و به خیابانها نیاید. با در نظر گرفتن تحریمی فعال از همه دوستان و بستگان خود نیز بخواهید که در این انتصابات فرمایشی شرکت نکنند و بدین شیوه مشعل راه هموار کردن سرنگونی این رژیم را همچنان تا سقوط کامل برافروخته نگاه دارید.

7 مانگ و 9 ڕۆژ و 11 کاتژمێر و 1 خوله‌ک له‌مه‌وپێش‌

ده‌رباره‌ی ئێمه به کورتی


لێره‌‌‌ ده‌‌‌رباره‌‌‌ی خۆتان بنووسن به کورتی

په‌یوه‌ندی


ناوه‌‌‌ندی ڕاگه‌‌‌یاندنی یه‌‌‌کێتی شۆڕشگێرانی کوردستان
[email protected]

تۆڕە کۆمەڵایەتیەکان


1- لینکی فه‌‌‌یسبووک
٢/ لینکی یوتوب

٣/ لینکی تویته‌‌‌ر